Salı, Ekim 19, 2010

Eskiler gider birşeyler kalır...



             Anılar içinde dolaşıp durdum son zamanlarda..Çoğu geride kaldı kimisini yanıma aldım. Çoğunun üstünü kapattım, kimisine yenisini kattım. Daha fazlasını, farklısını yaşabileceğim farklı ortamlar farklı insanlar yarattım ama geçmiştekileri de unutmadım. İnsan dediğin yaşadıklarının birikimi değil midir? Ben de biriktirdikçe ben oldum. Yönümü değiştirdikçe bir ben daha oldum. İyi-kötü-güzel-çirkin ne varsa herkes gibi bende yaşadım. kimisine çok güldüm, kimisine çok ağladım... 


Hiç hatırlamak istemediklerim aksine kafama daha çok kazındı..Sevmem dediklerimi zamanla sevebileceğimi anladım. Unuturum dedim ama çoğunu hala hatırlıyorum. kimisini çoookk özlüyorum, kimisine gülüp geçiyorum. Hiç birinden nefret etmiyorum. Aksine ben olduğum için seviyorum. Onlarla bir ben olduğum için. Ve çoğunu geride bıraktığım için..

Şimdi çok sevdiğim dostlarım var.. paylaştığım insanlar var. Yenilerine yine açığım..Zamanla azalacaklar mı yoksa çoğalacaklar mı bilmiyorum ama ben ilkini yapmak için çabalayacağım.


Ve şuan beni mutlu eden insanlar..sizinle yaşadığım-yaşayacağım- onca güzel şey yine geride kalacak bir gün, ama daha çok hatırlamak daha çok güzelini yaşamak ve hep yaşamak için çabalacağım..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...