Cuma, Ekim 01, 2010

Antep yemeklerinden hatıra...

Aslında bu yazıyı 1 hafta önce yazmış olmam gerekirdi. Ne kısmet ki taa.. bu güne geldi. Güzelim memleketimin yörelerimizin kendine has havası bir başka güzel. Yediğimiz yemekler, söylediğimiz türküler, adetler, töreler ne de güzel. Geçen pazar Gaziantepliler Derneği'nin düzenlediği Geleneksel Antep Yiyecekleri Şenliği'ne parkımın ev sahipliği etmesi nedeniyle katılmış bulundum. Aman benim gibi acısına, tatlısına, tuzlusuna, ekşisine düşkün biri için ne güzel bir yerdi orası öyle...

Çok sıcaktı, çok kalabalıktı, çok zengindi, rengarenkti..bol  kokulu, bol gürültülü ama bir o kadar da eğlenceliydi. İlk defa katıldım böyle bir yöresel şenliğe, oldukça da hoşuma gitti.

Antep'e özgü bir çok yiyeceğin bir arada olduğu, damak zevkinize illaki birinin uyacağı bir yerdi. Seviyorum yöresel tatlaları.. öyle yemek ayırt eden biri de değilimdir hem... Oldukça zevk aldım...Hem yedim... Hem oynadım..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...