Cumartesi, Nisan 17, 2010

Aşk'tı Kendini Başkasına Bir Kalple Bağışlama Şekli


Bir sevdalaşma sonrası ayrılıkta,
Ayrılığında sev-dalaşması mümkün,
İnanırım..

''Seni seviyorum ama'' diyen bir sevgili ayrılığa kapora bırakır,
Koparabilir her şeyi daha sonra,
Anladım..

Eski bir sevgilinin aklı başına geldiğinde,
Aşkını başından alması sonucu yeniden sevmelerde başlayabilir,
Yaşadım..

Aşk tek'ti..
Zamanla yer değiştirirdi,
Göçebeydi,
Yatalak kalmayacak kadar başkalaşmayı seven..
Misafir kalışlarında bir yürekte,
Uzatmamak için kalışları,bulunmaları kısa keserek,
Rahatsızlık duyan,rahatça sesini duyuran,benzer başka duygularla durduk yere her gece hecelerle yarenlik eden..
Aşk'tı insanın kendisini başkasının kalbine bağışlama şekli..

Aşk tek'ti..
Aşk sek içimlik bir zehirdi,
Çekmecelerden çok sonra çıkan bir beyaz kağıtla iç acıtan,sebepti..

Aşk hep'ti..
Hep'si geçti..

Aşk hiç'ti..
Dedim ya,
Tek seferle sek içimlikti,
İçende içiren kadar kendinden geçti ve gençti her yeni gelişinde,yaşa-başa bakmadan nabız attıran ispiyonlarıyla iftiralanan..

Kimselere anlatamadım..
Aşk tekti..

Bir yalın anlamdan,
Bir yalan Aşktan,
Bir yılan şahmerandan geçtim,
Sana dengim,denk geldim..

Boşuna buyruk harfleri doldurmak üzere hoşça kalırken vedalar,
Baş harfiyle,
Bir Aşk,
Har edişlerle,
Tenime iz kalırsa,
Hayal edilemez senden sonra bir hayat..

Temennim sadece,
Beni Aşk'la sen anla-t..


Emre GÖKCE

4 yorum:

snowflake dedi ki...

"aşk tekti ve sek içimlik bir zehirdi."

ne dersin? belki tek shot lık hakkımız vardı,kimbilir?

Chilek dedi ki...

Gerçekten çok güzel:)

bonafide dedi ki...

Aşkın tekliği de hepliği de hiçliği de hepsi bir yerde! Öldürdüğü gibi seni yeniden diriltebilir de! ama ne son kez ölürsün ne de ilk kez dirilirsin..

Chilek bende çok beğendim..

Calimero dedi ki...

Öylesine işte...‏ Karşımdasın işte... Bana bakmasan da oradasın, görüyorum seni. Ah benim sevdasında bencil, yüreğinde sağlam sevdiğim. Kalbime gömdüm sözlerimi, ceset torbası oldu yüreğim. Tıkandığım o an, Elimi nereye koyacağımı şaşırdığım o an işte, Aklımdan o kadar çok şey geçti ki takip edemedim. Ellerim boşlukta, ben darda kaldım. Ellerim buz gibi, ben harda kaldım. Bir senfoni vardi kulağımda çalınan, bitti artık hepsi... Köşeme çekildim, hani hep kaldığım köşeme. Bakış açım belli oldu yine. Geride kalan, ardından bakar gidenlerin. Bir meltem olacak rüzgarim dahi kalmadı benim. Dağlara çarptım her esişimde. Yollara küfrettim her gidişinde. Demiştim sana hatırlarsan: "Önemli olan ''zamana birakmak'' değil, ''zamanla bırakmamak''tır.." Simdi bana, geçen o zamanın Unutulmaz sancısı kalır Gittigim eğer bensem, söyle bana kimden gittim? Sende yoktum zaten ben, ben yine bende bittim... Nazım Hikmet Ran

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...