Cumartesi, Nisan 10, 2010

Zaman öyle çabuk geçiyor ki...

Öyle çabuk geçiyor ki günler
Hele sen de bir bak hayatına.
Daha dün doğmuşuz sanki
Yeni okula başlamışız
Yeni sevmişiz

Öyle çabuk geçiyor ki günler
Hele sen de bir bak hayatına
Yarın bitecek sanki her şey
Yarın ölecek gibiyiz.

Daha doymamışız yaşamasına
Günlerimiz dün bir, bugün iki
Sakın bir şey bırakma yarına
Yarın yok ki.  
Özdemir Asaf 

Günler o kadar çabuk geçiyor ki bir bakmışız büyümüşüz
O çocukluğumudan, saflığımızdan,eğlencelerimizden geriye 
sorumluluklar,kaygılar,keşkeler kalmış.
Gülüp eğlendiğimiz onca şey şimdi bize ne kadar da uzak...
Büyümek mi bu?
Zaman kendince, almış başını giderken büyümek mi şimdi bu?
Hem de sen hiç birşey anlamazken...
Elbette var güzel şeyler, elbette mutluyduk, mutluyuz...
Elbette beraberiz, birlikteyiz...
Ama zaman sanki değiştirmiş bizleri, birşeyleri...
Bir ses bir tanıdık yüz görünce içim sıcacık oluveriyor şimdi...
Sanki içimi biliyor sanki iyisiyle kötüsüyle bana ait.
Sanki ben gibi...

Canım Mervem bu resim anlatır eminim herşeyi ama aradan geçen 4 yıla inat ben hala aynı sarılıyor aynı öpüyorum seni..
Düşünüyorum o güzel okul bahçemizi, 
çimlere uzanıp güneşin altında saatlerde oturup denizi seyredişimizi..
Yatakhanemizi, yemekhane sıralarını, temizlik nöbetlerini, 
ısdırap dolu da olsa hevesle beklediğimiz çarşı izinlerini..
Özlüyorum hepsini..
Bizi,farklı hayatlarımız, farklı alışkanlıklarımız, farklı kültürlerimizle birarada yaşayabilmemizi sağlayan tercihlerimizi özlüyorum..
 Geçmişimizi özlüyorum..
Ama yine de şuandan çok memnunum ve sana yine bu kadar güzel sarılıyorum..:)
Seni seviyorum.. ve Diğerlerini de :)

bonafide



1 yorum:

snowflake dedi ki...

biz hep çocuk kalmalıydık aslında..büyümeye özenip büyümeden ama.

ya da hep aynı yaşta,o en güzel zamanlarda,ilk tanışmalarda kalsaydık,hiçbir şey değişmeden..
veya vazgeçtim,aslında değişelim, ama sevgilerimizi değiştirmeyelim mesela,samimiyetimizi,güzelliğimizi..

o içten sarılmalarımız,o içten öpmelerimiz değişmesin yani...

mesela bizi-BENİ=) duygusal bir yaratık yapabilen hislerimiz hiç değişmesin..

emi?

P.S. happy birthday my chocolate

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...