Salı, Nisan 13, 2010

13 NİSAN :)

Her doğum günümde olduğu gibi bu seferki doğum günüm de erken başlayıp geç bitecek..
Seviyorum ben doğum günlerini..:)
Kim sevmezki değil mi sevdiklerinden, uzun zamandır görüşmediklerinden, ailesinden, arkadaşlarından bu kadar ilgi görmeyi ?
Mesajlar, telefonlar, mailler geliyor..ve herkes senin için ne kadar klasik olursa olsun içten, iyi, mutlu olabileceğin, her zaman duymadığın güzel cümleler kuruyor ve tatlı bir gülücük yolluyor :)
Herkes hayatlarında olmandan çok memnun, 
Herkes senin için iyi dilekler içerisinde,
Sende kendine bakıp -İyi ki doğmuşum ve Ne güzel seviliyorum- deyip daha bir fazla özenle seviyorsun diğerlerini...
Cümleler gururunu okşadıkça suratına her seferinde hoş bir gülümseme yayılıyor... 
Sanki her doğum gününde sevdiklerinin varlıklarıyla yeniden doğuyorsun.
Sanki onlar seni yeniden VAR ediyorlar...
Sanki sana yeniden VARLIĞINI hatırlatıyorlar...
Ya da sen VARLIĞINDAN haberdar olduklarını hissediyorsun...
Sana sana unuttuğun şeyleri hatırlatıyorlar...
seviyorum doğum günlerini ben ..

Çünkü bazen hiç beklemediğin bir anda beklemediğin bir insandan bir telefon alıyorsun...
Ya da beklemediğin bir anda birileri senin için birşeyler yapıyor...
Bir iki mum üflüyorsun ve yediğin tatlılarla tüm mutluluk hormonları tavan yapıyor :)
Sonrası Yaşamak ne güzel ! 
hayatta olmak ne güzel !
Tüm zorluklara, tüm sıkıntılara, dertlere rağmen, varolmak ne güzel !
Hepsinden öte sevildiğini hissetmek ne güzel! 
Teşekkürler herkese.tüm sevenlerime, tüm sevdiklerime..
Sağlıklı, mutlu, huzurlu, nice nice güzel ve beraber yaşlara..
Seviyorum yaşlanmayı :)




NOT: Resimler Pazar gününe ait. Fenerbahçe sahilinde canım arkadaşlarımın yaptığı süprizle başladı kutlamalarım..Seviyorum sizi, Çok güzel bir gündü. Teşekkürler tekrardan...
Bonafide

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sinirli ama romantik, cogu seyden nefret eden ama sevgi dolu insan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...