Cuma, Şubat 11, 2011

Mükemmellik



Hiç bir zaman mükemmel bir insan olmadım ben, olmak için de çabalamadım. Hatalarımla, yaşadıklarımla, dalga geçmeye çalıştım zaman zaman. 
Gülüp geçtim bir çok şeye. İnsanlar hep "çok soğukkanlısın" dedi. Ya da "çok umursamaz "benim için.
Öyle de değildim aslında ama dışarda böyle yaşamak da bana çok anlamlı gelmedi. 
Şaşırtmadı, şaşırtmıyor beni yaşadığım, gördüğüm bir çok şey. "Olabilir" lafını sakinlikle söylemem çoğu zaman onları rahatsız etti.
Zaman zaman düşündüm ben mi çok nötrüm hayata karşı diye, ama içimde yaşadığım gel-git'ler, duygusal karmaşalar, deli gibi sevindiğim anlar ya da yok olurcasına acı çektiğim anlar aklıma geldikçe böyle biri olmadığıma karar verdim. 
Ne olduğu önemli değil iyi-kötü, çirkin-güzel bir çok şeyi, ne düşündüysem söylemeye gayret ettim. Ki zaman "çok açıksözlü" oldu adım, kimi zaman "patavatsız"...
Bu hayatta herkes gibi, belki daha fazla hep birşeylere tutunmaya çalışan ben, enerjik ve güleç tarafımın yanında hayattan hep memnuniyetsiz değerlendirildim. Neden bilmem bu kadar zıtlıklar taşıyoruım içimde ama ruh halimde böyle geldi gitti benim. İsyanlarım arttı zaman zaman, zaman zamansa geçer diye bekledim. 

Başta da dediğim gibi hiç mükemmel bir insan olmadım ama, mükemmel dostuklar, mükemmel arkadaşlar edindim kendime. Sevdiğim, sevildiğim, değer gördüğümü hissettiğim karşılıklı karşılıksız o kadar çok kişi var ki aklımda. 
Onlara layık olabiliyor muyum bilmiyorum, zaman zaman aksi ve çekilmez oluyorum. Zaman zaman ihanet ediyorum dostluklarına..Bazen kendime bile yabancı kalıyorum..Hayliyle belki de gerçekten sahip olduğum mükemmelikleri fark edemiyorum. 

Bu yazı bu gün aldığım mükemmel bir hediyeyle başladı. Uzaktaki, en değer verdiğim dostum, sığınağım,
yol arkadaşım yalnızlığımı anladı da yolladı belki de. Belki de Sevgililer Günü adınaydı!!
Ben bu hediyeyi hak edip etmediğimi bilmiyorum ama bana layık gören kişinin bir çok şeyi hak ettiğini biliyorum. En çok da benim tarafımdan.. Belki eksik kaldım, kalıyorum ama FARKINDAYIM şuan. 
Sahip olduğum en mükemmel insansın sen ve en gurur duyduğum şey sahip olduğum mükemmel dostlarım...

Sizleri çok seviyorum.


Aşkla kalın, 
Bonafide

1 yorum:

deep dedi ki...

Bonafidem ne güzel yazmışsın kendini,bu ne güzel bir haldir, kendini bilmek ve dürüstce ortaya koymak, Farkındalık,ve farkındalığın farkında olmak.Benim güzel ruhlu kediciğim olduğun gibi güzelsin ,yolun hep açık olsun,sevdiklerinle,sevgiyle sonsuzlağa her dem Aşk ile çoğalarak çoğaltarak doya doya yaşa.

Sonsuzca sevgilerimle,mutlu bir hafta sonu diliyorum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...