Pazar, Şubat 06, 2011

every little thing is gonna be allright!!



HERŞEYİN-herşey küçük aslında- iyi olacağını hayal ederek ve inanarak yazıyorum bu yazıyı...
Tam hayattan kaçtım, tüm sorunları, sorumlulukları, bunaldığım hayatı geride bıraktım derken başka bir hayatın içinde çabalarken buldum kendimi.
Başlarda çok fazla anlamasam da -alışma evresi diyelim- zaman geçtikçe değişmeyen, aksine olumsuzluğa giden birşeyleri gördükçe -aslında kaçabildiğin hiç birşey Bonafide- dedim kendi kendime..
Cennetteymiş gibi yaşama hayali suya düştü böylece ve GERÇEK hayata geri döndüm çabucak. 
Kısa bir bunalımdan sonra şimdi "every little thing is gonna be alright" diyerek kendimi rahatlatıyorum.
Bazı insanların sorumluluklarını, hayatı yaşayış biçimlerini, -kaderlerini demek istemesem de sahip olduğu değerleri-maddi manevi- seçme şansı yoktur. Birşeyler önceden gelir ve siz üzerine birşeyler kurarsınız yada kurmaya çabalarsınız. İşte bende o çabalayanlardanım ve hayata herşeyin, her küçük şeyin iyi olacağın hayalini kurmak kendime verdiğim en güzel hediyelerden biri. Zaman zaman bunu unutsam dahi...

Başlarda Avustralya da olmak çok çekici ve özel gelse de şimdi çok fazla bunu yaşayamamaktan belki de hayal ettiğim bazı şeylerde hayal kırıklığı yaşamış olmaktan dolayı çekiciliğini ve özelleğini göremiyorum hala...
Biraz daha zamana mı ihtiyacım var yoksa biraz daha merak mı bilemiyorum. 
sadece şuan güzel yanını yaşıyorum, balkonumdan okyanusu ve tüm şehri izliyorum...sessiz şehri...ve yorgunluğumun tadını çıkarıyorum.ve hala Bob amca diyorki;
-every liltle thing is gonna be allright....

                          
Umutlu kalın, 
Bonafide



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...