Cumartesi, Kasım 27, 2010

dönmemek korkusu

Zaman zaman ev ahalisiyle yapılan kavgalara biri daha eklendi bu sabah.
Uzun süre çok tatışılan tercihlerim! ve hayallerimle ilgili hazmedilemeyen, insanları rahatsız eden bir şey var. 
Ailevi değerler, toplumsal değerler, sorumluluklar ve mantıki davranışlardan yoksun olduğum düşüncesi hakim nedense hepsinde de! 
*
Sürekli onunla bununla karşılaştırmalar...

İnsanların gördüğü hayatlardan bir başka hayatı ne kabul etme ne de anlamaya çalışma gibi bir durum var. 

Onlar için tek bir hayat var, sizi içine çekebilmek için ellerinden gelen herşeyi yapıyolar. 
Doğru olan BU! İyi bir işin olsun, çok çok çok para kazan, ulaşabileceğin hayallerin olsun, aman çok uzaklarda olma, yanımızda ol.
Yetinmeyi bil, çok fazla birşey isteme. Ee evlen-kocan,çocuğun olsun. Evin olsun, memleketimizde kal. Devlette kapağı atmaya bak, özel süründürür yapamazsın. 
Sen kızsın en iyi meslek öğretmenlik, tatilin var, rahat rahat yaşarsın.
Ee bir doktor bul onunla evlen, 
onu yapma bunu yapma...
Dolu dizgin sıralanacak birsürü şey...
Bakıyorum da çok korku var insanları sarıp sarmalayan...
Korkuyla herşeye sarılıyoruz, aç kalmayalım devlet işi olsun, yalnız kalmayalım illaki bir kocan olsun, ayrı kalmayalım hayatın yanımızda olsun, o da olsun, bu da olsun.... ama yeterki korkular uzakta olsun.

***
Gideceğim çok kısa bir süre sonra buralardan, farklı hayatlar yaşamak, farklı yerler görmek, keşfetmek, kendime yeni bir ben katmak için. Çok fazla idealler peşinde koşmayan ama dünya o kadar görülecek yaşanacak yeri her gün ve her gün keşfedebilmek, görebilmek, biraz daha saygı duyduğum, biraz daha benimsediğim bir hayatı yaşayabilmek için can atıyorum. 
Bu pek de ilk adımım sayılmaz. Ama En büyük adımım.
Üstüne hayaller kuruyorum, merak ediyorum..
Gidiyorum.
Hem de tüm korkulara inat...Çünkü ben hiç birinden korkmuyorum...

1 yorum:

Calimero dedi ki...

İstediğin gibi bir yaşamı yaşamanı diliyorum, inan herşey gelip geçici bu hayatta bunu çok iyi yaşayan ve bilenlerdenim. Git gör yaşa ve dön :P
kolumun altına gel...
Sana süper bir ilaç öneriyorum: FUCKITOL

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...