Cumartesi, Kasım 06, 2010

Cahil Periler'e

Ferzan Özpeteği ve filmlerini sonradan keşfedenlerim ben. Önceki yazımda da bahsettiğim gibi İlk Serseri Mayınlarla başladı merakım sonra ardı arkası kesilmeden tüm filmlerini izledim çabucak. 
Başka şeyler buldum onun filmlerine, kendimde gizli kalmış, hayal ettiğim, beklediğim ya da beni yaralamış bir şeyler buldum her birinde de. Ne kadar yabancı da olsam o kadar içinde oldum her filminde de! Gariptir ama hüzünlü ama mutlu hayat öykülerine özendim çoğu zaman...
İşte böyle başlayan tutkumda, en özel yeri ayırdığım filmdir Cahil Periler. Başroldeki karakteri-michele- de nedensiz bir tutkuyla sevmeme sebep olan film Cahil Periler...
Sevdiğin ve hayatı paylaştığın insana ait bilmediğin başka parçaları keşfetmek birlikte tamamlanabilmeyi yaşamak... Baktığın ama önce hiç tanımadığın bir kişide sevdiğini görmek...

Filmleri anlatmayı çok seven biri değilim ama izlemeyen varsa kesinlikle tavsiye ederim. Daha önce de dediğim gibi insanlara onların penceresinden bakabilmek farklı bir deneyim katsa da içerde bulacağı kendimizden farklı olmayan duygularla kaplı...


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...