Pazartesi, Haziran 28, 2010

İstiyorum


Rüzgar mı dedim...
İsterim ki saçların dağılsın.
Gece mi dedim.
Hemen düşüncelere dalmalısın.

Aşk der demez
Kalbin hızlı çarpmalı.
Sabah, dememe kalmadan
Uyanmalısın



Özdemir Asaf

..Aklındaki ilk şey o olmalı
gecesi gündüzü uykusu olmaz aşkın
"aşk" oldu mu her yer, her şey "aşk" olmalı,
çok daha hassas olmasın ama bir o kadar da güçlü.
Cesur olmalısın bir kere...

Fedakar olmalısın...
"Ben" olmamalı artık,
bir bütün olmalısın...
nerde nasıl olduğun mühim değil
O'nun içinde olmalısın ya da O senin içinde...
o yüzden aşk dedin mi dur önce. 

Bonafide

2 yorum:

snowflake dedi ki...

Aşkın içimize mi girdiğini, yoksa içimizden mi çıktığını bilmiyorum. Kimi zaman bize yıllarca pusu kurmuş başka bir varlık gibi içimize giriverdiğine, günün birinde düşlere ya da anılara kapılmışken içerimize girmesinin sadece saniyeler aldığına inanıyorum.

bonafide dedi ki...

Aşkın neye, kime olduğu mühim değil, aşk yaşanılası bir acı, savaşılası bir düşman da değil. Aşkın gelmesi değil, gitmesi gerekir. Aşkı almak değil vermek gerekir. İçindekinin açığa çıkması gerekir. Belki zaman belki ortam da gerekir ama nerde nasıl olursan ol Aşk olmak için burda ol.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...