Pazar, Mayıs 30, 2010

Uçuyorum...

İçim büyük, içim kocaman.Dolmuyor, doyurmuyor hiç birşey..

Farklı bir hayatı, farklı zamanı, farklı mekanları yaşıyorum.
Bir gün uykuya dalıyorum ve kendimi güzel bir rüyanın içinde buluyorum.
Sanki aradığım, beklediğim şeyi yaşıyorum. Ruhum özgür, ruhum taşkın, bedenim uçuyor..
Gözlerim gülüyor, 
Hissediyorum evet, içim sıcacık ve baktığım herşey açan bir çiçek gibi taze,parlak ve hareketli.
Sanki hep oraya ulaşmak, onu yaşamak için yaşıyorum.
Bir gün geliyor uyanıyorum hepsi zihnimde kalmış, hepsi anılarıma eklenmiş.
Gerçek hangisi diye soruyorum sonra kendime? Gerçek hissettiğim doyumsuzluk mu yoksa Rüyalarımdaki özgürlük mü? gerçek hangisi ? hangisi beni var ediyor bilmiyorum.

İçim küçücük, ruhum sıkışmış, isteklerim arzularım taşıyor..
Yine doyumsuzluk yine tamamlanamamazlık içindeyim..
Yine gerçeğin peşindeyim. Güzel bir rüyaya dalmışım, sanki gerçeği yaşıyorum.
Başka yerde, başka zamandayım.
Huzuru keşfediyorum..
Uyanmamayı, hiç uyanmamayı diliyorum...

Bonafide

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...