Cumartesi, Mayıs 08, 2010

Öğle arası kaçamağı...

Kadıköy sokaklarında hiç dolaştınız mı bilmiyorum,
açıkçası Kadıköy'ün her yerini çok iyi de bilmiyorum ama genel hatlarıyla beni içine çeken, rahatlatan, eskilere götüren bir havası var sokaklarında...
İçine bir girseniz kaybolacak gibisiniz,
kalabalıktan yakınır çoğu kimse ama ben yalnızlığı sevdiğim gibi hiç rahatsız olmuyorum bu kalabalıktan aksine onu o yapan kalabalığı olduğuna inanıyorum..

Günlerdir farklı bir tempoda farklı bir hayata alışmaya çalışıyorum...
Sıkılmışım, yorulmuşum ve hala koşuşturuyorum.
Bir şeyleri durmadan zamana sıkıştırıyorum..
Bu gün de dün aldığım güzel Öğle yemeği teklifiyle kendimi az da olsa rahatlatmaya çalıştım.
Bilen bilir muhtemelen ünlü Çiya Mutfağını, Doğu Akdeniz'e has geniş bir menuye sahip, oldukça leziz yemekleri olan benim gibi yöresel yemek düşkünü insanların bayılacağı bir yer!
Kebaplardan tutunda etli etsiz her türlü yemeği, şerbetleri, çeşit çeşit tatlıları bulmak mümkün..
Bir çoğunun ismini dahi duyamadım..


Ben bu sefer hep duyduğum ama hiç tatmadığım şu Adanalıların meşur Analı-Kızlısını istedim..
Resimde gördüğünüz küçük toplar kızlar büyük olan da Ana :) İsmini de nerden aldığı anlaşıyor böylece..

Birde Zahter salatası,çook çok lezzetli bir salata.. Hele benim gibi ekşi düşkünlerine.
Kekikli, maydonozlu ve bol nar ekşili..

Birde sonunda kesinlikle tadılması gereken tatlıları var ve hepsi birbirinden tatlı..
Benim tercihimse Kabak Tatlısı.şöyle bol tahinli ve cevizlisinden :)


Yolu Düşen, damak tadına önem veren herkese öneririm...
Ne de olsa farklılıklara açık olmak lazım...



P.S. Bu güzel öğle yemeği için, geçirdiğim hoş zaman için ayrıca teklif sahibine de çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...