Çarşamba, Mayıs 19, 2010

İtim Yasası...

Son anda ortaya çıkan plan değişiklikleri nedeniyle dün akşamdan beri surat ifadem de anlaşılan bir memnuniyetsizlik içerisindeydim..
Taa..kii.. 5 dak. öncesine kadar... Yine eski planlarımı uygulayabileceğimi öğrenince suratımda bir gülümse herkese, herşeye selam verir,herşeyle ilgilenir oldum :)
Gözümde büyüyen Herşeyin üstesinden kalkabilirim artık..

"Sen iste, Herşey olur " derler ya işte ona inananlardanım ben.
Hatta "Sen isteme, O olmaz" diyenlerden bile olabilirim :)

Öyle mızmız, memnuniyetsiz, negatif biri de değilim ayrıca...
Benim için ÖNEMLİ bazı şeyler konusunda olumsuz yanlarını daha fazla irdeliyorum o kadar.
Mükemmelliyetçi olduğumdan da değil...
HUZUR aramak ve bulmakla ilgili...
İçimi de çevremi de güzelleştirmekle ilgili...
İstemekle ilgili...
Sevmekle ilgili...


Bonafide

2 yorum:

Calimero dedi ki...

:D.
Hayatta herşey olumsuzu ile var olur. Çekimin olabilmesi içinde birilerinin itmesi gerekir :)))
Ya da gücü yeten BİR, senin ,için İTER :))

bonafide dedi ki...

Ne kadar çok kişi isterse o kadar kuvvetli gelir ya da gider :) ama Tabi kişinin Gücünü de önemli, seviyorum güçlü insanlarıı...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...