Pazar, Aralık 19, 2010

öyle bir geçer zamanki....



Doğumla ölüm arasındaki sürec, bir göz kapatıp açıncaya kadar akıp geçtiğini bize hissettirse de dolu dolu geçirecek, her günü, her saniyeyiyi boş bırakmayacak uzun yıllar var daha önümüzde...Bir tanesini daha bitirmeye çok yaklaşsak bile... 
Bu zamana kadar hiç Christmas heyecanı yaşamayan, daima Yeni Yılbaşları için planlar yapan, heyecanlanan, arkadaşlarımı, sevdiklerimi birarada isteyip, sazlı sözlü, yeni yıllara adım atan ben, bu yıl çevremdeki herkesin heyecanı ve koşuşturmasına ayak uydurup Chistmas için planlar yapıyor..-uzun bir tatil- onlardan geleneklerini öğrenmeye çalışıyorum. 
Müslümanlar için çok önem teşkil etmese de, bir çok insan için her Christmas bir tüketim canavarlığına dönüşse de, bunu gerçekten yaşayanlar için çok çok önemli-imiş. Şimdi anlıyorum...Ailenin biraraya toplandığı, en özel yemeklerin hazırlandığı, sıcacık bir ortamın oluşturulduğu, şarkıların söylendiği, kahkahaların atıldığı bir gece...

Avustralya yeni bir yıla karlar içinde giremese de, burdaki insanlar hayatlarında karı hiç görmemiş olsalar bile inanılmaz bir konsept var her yerde.. Noel için süslenmiş evler, şehrin hemen hemen her yerine yerleştirişmiş Noel ağaçları, tüm alışveriş merkezlerinde durmadan çalan noel şarkıları, ev eşyalarından tutun da ufacık hediyelik kartlara kadar ulaşmış indirim çılgınlığı... Herkes her şey büyük bir hazırlık içinde.
Geçen gün sabah beklediğim otobüsün şöforü beni Santa! kılığında karşıladı. Hayatın içinde inci bir mizahın olması oldukça hoşuma gitti...

Bu yeni yıla büyük emekler harcayarak büyük umutlarla gireceğim... En güzeli belki de bir daha yaşayamayacağım en erken yeni yıl kutlaması yapacağım! Merak eden varsa Sidney'deyim :) 

Sürü psikolojisi misali, kendi yaşayacağım deneyimler yanında, burdakiler gibi ben de inanılmaz heyecanlıyım..Bekliyorum.

Aşkla kalın,
Bonafide

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...