Cuma, Ağustos 20, 2010

GÜLMEK

Dün gece oturup yaptığım plan programdan ve sabah daha kalkamadan yaptığım plana ihanetimden sonra .. amann.. dedim.. -ne tembelim yahu??- neydiği belirsiz bir havadan odamdan çıkmayacağım inadıyla,öfleye pöfleye yarı uyuşmuş halde oturmanın nesi zevkli bilmiyorum. Hoş kendimi neden yine böyle hapsetttim onu da anlamıyorum. Sıcak havalardan olsa gerek kafam içinde su dolu bir top gibi lıkırdayıp duruyor. :( 

Yaklaşık 1 senedir takip ettiğim, iki ayda bir çıkan, gerek konuları gerekse içindeki yazılarıyla ilgimi çeken Psikeart adlı derginin geçen 2 aya ait sayısı elime geçti kitaplığı düzenlerken. Hem psikolojik açıdan hemde sanatsal açıdan belirli konularda bilgilendirmeye, yönlendirmeye çalışan bir dergi psikeart. Konuları ele alışı, sanatla harmanlayışı oldukça hoş. Öyle temel konular vardır ki tüm toplumu etkileyen, bir bireyin birey olmasına neden olan -işte onların hepsini içinde bulabilirsiniz. Her ne kadar çoğu yazarın konuyu ele alışı beni çok tatmin etmesede genel olarak zevkle okuduğum bir dergi. Son sayısı GÜLMEK üzerine. Henüz almadım, ama eminim sizinde ilginizi çekecek konular vardır içinde.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...