Çarşamba, Temmuz 28, 2010

Gönlümün derdindeyim

Bağışlayın beni sevdalarım
Kendimi parçalara ayıramadım
Alın gidin korkularımı
Saçlarımı ellerinizle okşayın
Hiçbir ayrılık yeniden yaratmıyor artık beni
.....

Alın gidin korkularımı
Saçlarımı ellerinizle okşayın
Ve bütün ayrılıklar sabah olunca alıyor nefesimi

Aşk ağır yükler bindirdi küçülen omuzlarıma
Kalplerinizden kaçtım hep
Varıp gittim en karanlıklara
 
Yağmur ıslak mazeretler yükledi büyüyen yangınıma
Cehennemden düştüm hep beni hiç görmediler
....
Yağmur ıslak mazeretler yükledi büyüyen yangınıma

Seviştim ve yoruldum varıp gittim en yanlızlıklara...
....

Gönlümün derdindeyim
Yükleyen ahmkrc. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.

1 yorum:

Calimero dedi ki...

Sonra Almitra tekrar konuştu: "Peki ya beraberlik?"

Ve o cevap verdi:
...
"Siz beraber doğdunuz ve hep öyle kalacaksınız.
Ölümün beyaz kanatları, sizin günlerinizi
Dağıttığında da beraber olacaksınız.

Siz Tanrı'nın sessiz belleğinde bile beraber olacaksınız.

Fakat birlikteliğinizde belli boşluklar bırakın.

Ve izin verin, cennetlerin rüzgârları aranızda dans edebilsin...

Birbirinizi sevin; ama sevgi bir bağ olmasın,
Daha ziyade, ruhlarınızın sahilleri arasında
Hareket eden bir deniz gibi olsun.

Birbirlerinizin bardaklarını doldurun;
Ancak aynı bardaktan içmeyin...
Ekmeklerinizi paylaşın;
ama Birbirinizinkini yemeyin...

Beraberce şarkı söyleyin, dans edin, coşun;
Fakat birbirinizin yalnızlığına izin verin;
Tıpkı bir lavtanın tellerinin ayrı ayrı olup,
Yine de aynı müzikle titreşmeyi bilmeleri gibi...

Birbirinize kalbinizi verin; ama diğerinin saklaması için değil;
Çünkü yalnızca Hayat'ın eli, sizin kalplerinizi kavrayabilir...

Ve yan yana ayakta durun; ama çok yakın değil,
Çünkü bir mabedin ayakları arasında mesafe olmalıdır;
Ve meşe ağacıyla, selvi ağacı,
Birbirinin gölgesi altında büyüyemez."

Halil Cibran

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...