Pazartesi, Temmuz 26, 2010

Gelecek güzel günler..


Uzun zamandır bir kandırmaca içindeyim...Gelecek güzel günlerin hayalini yaşıyor, yaşatmaya çalışıyorum. Üzülmeye, kırılmaya aldırış etmeden, bulanıklığın içinden sıyrılmaya çalışıyorum. Durulur elbet bir gün su diyorum, toprak dibe çöker diyorum.. Karıştıkça suyun da toprağında yükseldiğini düşünüyorum ama biter diyorum, bitecek...Planlar yapıp sıraya diziyorum, hangi önce olacak kararsız kalıyorum. Bazen değişiyor, bazen başkaları ekleniyor, birileri çıkıyor ama olsun bişiler yapıyorum kendimce, beynimin içinde.. Sonra bir anlığına mutlu oluyorum "Hah! Şimdi oldu" dediğimde.. ama bakıyorum karıştıkça ben mutluluğu yine geleceğe erteliyorum. "Bugün bunlara katlan yarın herşey daha güzel olacak"... Hayır, hayır, hayır istemiyorum. Bu değil istediğim... Anım güzel olsun benim. Aldığım nefes huzur verici olsun. Canımı sıkıcak, özlemimi aşacak, hayallerimi yıkacak, anımı bozacak birşey olmasın işte. Dert değil, tasa değil bu üstelik. Geçecek.

Sevdiğim biri var uzaklarda, onu düşünür, onu özlerim. Bazen hasret içimi deşer umutsuzluk kervanında yüzerim. İnsan sevdiği olunca nerde olursa olsun yanında taşırmış. Taşırım bende. O varmış gibi yaşarım. Öperim, göğsüne yatar kokusunu dinlerim. Hayallerin içinde, bulutların üstünde gezerim. Hep yarın daha güzel olacak derim ama o yarın hiç gelmez...Bense beklerim..beklerim.. beklerim...
Ve şimdiyse düşünüyorum yarın hep şuan değil midir diye.. Demek ki yarınlar güzel değil. Güzel olacak olan, güzel olması gereken şuan!! O yüzden Gelecek güzel günler istemiyorum ben. ŞUAN istiyorum. Sevdiğim yanımda olsun, benimle olsun istiyorum. Suyum durulsun, hep berrak olsun. Karıştıran da bulantan da olmasın. 
Kimse Gelecek!'ime karışmasın. Kimse Sevdiğim'e bulaşmasın.

 

1 yorum:

Calimero dedi ki...

"YARIN KESİNLİKLE ÇOK DAHA GÜZEL OLACAK."
Sıkıntıda olduğum çok uzun gecelerde dinlediğim ve beni sürekli yarınlardan umutlandıran bir parça vardı: Bu da gelir Bu da Geçer. Sezen Aksu'dan dinlemelisin. Dinle dinle dinle ve beyninin özümsemesine izin ver ve göreceksin ki kışın sonu bahar, her gecenin ardı pırıl pırıl bir SABAH. Yeni bir başlangıç.
Sevdiğimmmne kadar özel bir kelimedir. O da seni çok özlüyor kolları şimdilik boşluğu sarıyor ama biliyor ki o kokuyu yine en derinlerine çekecek ve yine biliyor ki o kollar dolacak. Sadece BEKLİYOR. Beklemek en zorlu hareket biçimidir aslında ve ben BEKLİYORUM.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...