Çarşamba, Mart 24, 2010

Sevdiğim Bir'ine

Olur da olamazsam buralarda
yanağındaki küçük çukura saklanmak istiyorum,
uyumak yüzyıllarca uyumak...

İlla isim konulacaksa,
ben masal değil hayat demekten yanayım.
bu yolları yanyana yürümekten yanayım.

Erguvanlar açmaya başladı,
mavi mi pembe mi ayırt edemiyorum renkleri,
Kokuna bir isim bulmaya çalışmaktan da vazgeçtim...
geldiğinde bir masada kahvemizi yudumlayıp,
heyecanla dedikodu yapacağız.

Sana kaçırmadan anlatmam gereken aylar biriktirdim...
biraz sessizlik olacak...
Sen hüzünlü gözlerini uzaklara salacaksın.
Cümlelerim topallayacak, ağır, aksak kelimelerle soracağım;
nasılsın?
Nasılsın derken bile iyi olmana dualar ediyor olacağım."
Hayat buysa ben bildiğim tüm masalları unutmaya hazır olacağım.

2 yorum:

Calimero dedi ki...

"Şu dünyadaki çatışma, önyargı ve husumetlerin çoğu dilden kaynaklanır. Sen sen ol, kelimelere fazla takılma. Aşk konusunda dil zaten hükmünü yitirir. Âşık dilsiz olur."

Adsız dedi ki...

aşk...
tutkunun korktuğu bir hayattır!
şişeler dolusu şaraptır,her an içmek istediğin!
verdiğin son nefeste anlatmaya devam edersin...gittiğin yerde de...
(preven)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...