Pazar, Kasım 17, 2013

Bir Kadeh Kırmızı Şarap.

Beni etkileyen gerçekten içtiğim bir kadeh şarap mı yoksa ona mı sığınıyorum bilmiyorum. Son bir haftada 3 ya da 4 gecem böyle geçen...
Çok mu kederliyim..Bildiğiniz gibi değil! Çok mu çaresizim, e o da var.
Eksikler, yanlışlar, hatalar, pişmanlıklar, her canı acıtan olay ve anlar bir araya gelince içinden çıkılmaz bir kördüğüm oluveriyor hal.
Akıl durmadan daha fazla olumsuzluk üretirken bir yandan suçlamalar ve hep neden aramalar başlıyor.
Hele de yalnızken. E yalnızlıktan bol ne var.
Çok savaş verdim kendimle, duygularım arasında. iyi-kötü, doğru- yanlış sorgulamasını çoktan geçtim artık.
Asıl mesele öylesine yaşıyor olmakta.
İnsan öylesine umutsuz-içten içe umutlu yaşar mı ?
Kitaplara vurgum kendimi böylece. Bilmediğim bir çözümü varsa eğer öğrenirim belki diye.
En güzel öğütü tuttum seçtim arasından. illaki kendime uygun olsun istedim. En güzel yalanlar kendimin de inanabildiği yalanlar olsun istedim.
Yine de ilk okuduğumda biraz içerledim. Sonra da zamanla kabullendim.
 En zararsızını yaşayacaksam dedim böyle olsun, olmalı !
-Eğer birisi sana aşık olursa ondan hiçbirşey talep etme, diyor yazar, çünkü kimsenin seni sevme zorunluluğu yok.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yazmaya neden devam etmiyorsun arkadaşım? :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...